sobota, 8 lutego 2014

Miejsce, w którym mogłabym zamieszkać.

Ubiegłe miesiące upłynęły mojej najlepszej przyjaciółce na szukaniu stworzonego dla niej lokum. Ważna była dla niej przede wszystkim lokalizacja – w głównej mierze spokój oraz cicha okolica, ale też dobry dojazd do stolicy. Sama nie tak dawno rozglądałam się w poszukiwaniu takiego miejsca, a więc miałam o tym pewną wiedzę. Dla mnie dojazd do stolicy nie jest tak poważną sprawą, mimo to spotkałam się z opinią, że odpowiednim miejscem będą dla Gośki Marki – dość spokojne miasteczko graniczące z Warszawą. Razem wybrałyśmy się do Marek i myślimy, że to rzeczywiście fajne miejsce dla rodzin z dziećmi. Sporo tam spokojnych i bezpiecznych terenów, jest park krajobrazowy, są place zabaw, a do tego dojazd do Warszawy trwa paręnaście minut. Jeżeli jesteś zaciekawiony tym tematem, popatrz tu: Ida deweloper Autor: www.facebook.com & mampieknemieszkanie.blogspot.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz